Samenwerken met KEK B.V.: Zo ziet een traject eruit!


Bij een groot (ver)bouwproject komt veel kijken: planning, budget, de afstemming met leveranciers én het maken van de juiste keuzes op het juiste moment. Bij KEK B.V. weten we hoe belangrijk die eerste indruk is. Veel van onze klanten nemen namelijk al in de overwegingsfase contact met ons op. Juist dan is het essentieel om snel te schakelen. 

 

Een overzichtelijke offerte, heldere tekeningen en een strakke planning maken daarbij het verschil. In veel gevallen ontvangen wij een eenvraag via de e-mail of telefoon. Vervolgens plannen we een kennismakingsgesprek, online of op locatie, waarbij we alle wensen en eisen van de klant zorgvuldig bespreken. Daarna gaat KEK aan de slag: we doen een opname van de projectlocatie, maken foto’s, verrichten metingen en brengen de technische en logistieke omstandigheden in kaart. Al deze informatie vormt de basis voor een passende offerte.

 

 In deze fase onderscheid KEK zich door snelheid, flexibiliteit en oog voor detail. Iedere offerte is maatwerk en afgestemd op de specifieke wensen van de klant. 

Van akkoord tot uitvoering

Na goedkeuring van de offerte stellen we een projectplanning op en begint de werkvoorbereiding. Denk hierbij aan het selecteren en inkopen
van materialen en het opstellen van een realistisch tijdspad. Dit is ook het moment waarop onze technische tekenaar in beeld komt. Hij werkt de tekeningen verder uit, tenzij de klant al over gedetailleerde plannen beschikt. Voordat de productie start, vindt er altijd een grondige controle plaats. Deze check helpt om last minute aanpassingen te voorkomen en zorgt ervoor dat alle neuzen dezelfde kant op staan. Een groot voordeel van samenwerken met KEK is dat wij óók het interieur leveren. Hierdoor ontstaat er een naadloze overgang van ontwerp

naar uitvoering, iets wat zowel tijd als kosten bespaart.

 

Strakke communicatie op én naast bouwplaats

De afstemming tussen het team op kantoor en de collega’s op locatie is bij KEK goed geregeld. De voorman fungeert als de ‘ogen en oren’ op
de werkvloer en staat dagelijks in contact met de projectleider op kantoor. Daardoor is er continu inzicht in de voortgang, bezetting en eventuele
bijzonderheden in de planning. Elk project is anders. Logistieke factoren zoals liftgebruik, doorgangen of laadplekken kunnen flinke invloed hebben op de uitvoering. Bij KEK houden we hier vanaf het begin rekening mee, zodat we verrassingen tijdens het proces voorkomen.

Flexibel maar realistisch

Hoewel ieder project maatwerk is, komen er ook terugkerende klantvragen voorbij. Denk aan “Valt dit binnen budget?”, “Lopen we op planning?” of “Kunnen we nog iets aanpassen?”. KEK is flexibel en denkt graag mee, maar zodra de productie is gestart, zijn de aanpassingsmogelijkheden beperkt. Daarom houden we de communicatie strak: alles wordt vastgelegd via e-mail en wijzigingen worden tijdig afgestemd.

Turnkey partner met korte lijnen

KEK is niet zomaar een uitvoerder. We zijn een multidisciplinaire partner die zowel afbouw als maatwerk interieur verzorgt. Dankzij onze interne afstemming is er minder behoefte aan externe partijen, wat voor meerdere voordelen zorgt:

  1. Snellere doorlooptijdens
  2. Minder risico op fouten of miscommunicatie
  3. Geen dubbele marges
  4. Een efficiënter en voordeliger proces

Onze vaste partners en korte lijnen maken het verschil. We leveren op, denken vooruit en lossen op.

Blijken er na de oplevering nog puntjes te zijn die verholpen moeten worden? Dan pakken we dat natuurlijk op. Het gaat vaak om kleine details die we graag nog even perfectioneren.

Het hele traject, van eerste aanvraag tot aan de puntjes op de i draait bij KEK om duidelijkheid, samenwerking en kwaliteit. En juist doordat we zowel de afbouw als het interieur verzorgen, kunnen we klanten écht ontzorgen.

Ben jij aannemer, projectmanager of opdrachtgever en wil je ervaren hoe het is om samen te werken met één partij die het hele proces overziet én uitvoert?


Neem dan contact met ons op en ontdek wat KEK B.V. voor jouw projecten kan betekenen!